Hier is Qing Chenlu!! - Reisverslag uit Lanzhou, China van chenlu - WaarBenJij.nu Hier is Qing Chenlu!! - Reisverslag uit Lanzhou, China van chenlu - WaarBenJij.nu

Hier is Qing Chenlu!!

Door: Jeanet

12 Oktober 2008 | China, Lanzhou

Begin van de middag kwamen we aan in Lanzhou. We zaten in het busje richting hotel. De gids nam het programma even met ons door. En daar was de door ons gewenste mededeling: "You are going to meet your babies in the hotel today!"
Kind en Toekomst en onze gids in Beijing hadden ons verteld dat we pas maandag Chenlu bij Civil Affairs (Burgerzaken) zouden krijgen en dat het in deze provincie nooit anders gaat. Dat wisten we wel beter van Amerikanen die ook uit hetzelfde tehuis een kindje hebben geadopteerd. Nu kregen we onze dochter een dag eerder en niet op een zakelijk kantoor in alle drukte, maar rustig in het hotel.
Onze dochter was vanochtend om 6:00 al vertrokken vanuit het tehuis.
We hoopten er op, maar werden toch nerveus van deze mededeling. Wanneer komt ze precies? Hoe veel tijd hebben we nog? Hebben we nog tijd de cadeautjes voor het tehuis te pakken?

We kregen 20 minuten de tijd om onze spullen te pakken en op te frissen en toen was het tijd om naar de lobby te gaan. Ok, daar bleek dat de kinderen nog even op zich lieten wachten dus nog voldoende tijd om fototoestellen in de aanslag te houden. Een kwartiertje later kwamen ze er aan, in een busje. Er kwamen twee kinderen uit het busje, één in zoet roze en één in zoet blauw. Geen vergissing mogelijk.

We gingen rustig zitten in beslotener stukje hotel en daar namen de mensen van het tehuis alle tijd voor de overdracht en om onze vragen zo veel mogelijk te beantwoorden. Met je nieuwe dochter op schoot is het erg moeilijk je daarop te concentreren.

De nijntjeskoekjes en drinken gingen er gelijk goed in en ze maakt goed contact met ons.

Terug op de hotelkamer heeft Chenlu heerlijk een potje babyvruchtenpuree leeggegeten met hulp van grote zus Fleur.

Nu ligt Chenlu lekker te slapen, Fleur moet hoognodig naar bed en wij gaan ons klaarmaken voor de formaliteiten van morgen.

• 12 Oktober 2008 - 15:29

Harrie En Jeanet:

Lieve familie,
    Gefeliciteerd met jullie tweede dochter !

't Is een plaatje, we zijn vol verwachting om haar te ontmoeten

Liefs, H,J, M & S

• 12 Oktober 2008 - 16:19

Linda:

gefeliciteerd met jullie prachtige meisje en zusje.
    groet linda en arnold en amy mvj 2001

• 12 Oktober 2008 - 18:29

Willes:

Wat een prachtige meid hebben jullie erbij gekregen. Van harte gefeliciteerd met jullie 2e dochter. Heel veel geluk met jullie viertjes.
    Groetjes Willes, mama van Elin en Yuna en een oude bekende van de MvJ2001 lijst.
    www.overdemuur.nl

• 12 Oktober 2008 - 19:07

Eeke Anne:

Gefeliciteerd!

• 12 Oktober 2008 - 19:13

Eduard, Monique.:

Van Harte gefeliciteerd met de overdracht van ChenLu, geniet van de bijzondere momenten die nu komen gaan.
    Groet, Eduard, Monique, Yaela en Quinty

• 12 Oktober 2008 - 20:01

Nancy:

Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Wat een heerlijk koppie!! Geniet maar lekker met z'n viertjes.

Groetjes,
    Nancy, Martin, Dennis, Marianne, Frank en Esmee (MvJ-lijst)

• 13 Oktober 2008 - 04:46

An, Ming En Chris:

Lieve mensen,
    Gefeliciteerd met de tweede! Fleur wat fijn dat jij je zusje zo goed kan helpen.
    Geniet er van, de rest is formaliteiten!

BiG HuG

Annemarie, Ming en Chris

• 13 Oktober 2008 - 04:48

Ming:

Hallo Fleur,

Wat een lief zusje heb jij. Hoe heet ze?

Groeten,

Ming

• 13 Oktober 2008 - 06:46

Rob En Mariel:

Gefeliciteerd met jullie tweede dochter!!! Fleur zal wel trots zijn op haar kleine zusje.. Haar tante in ieder geval wel!!! Liefs!

• 13 Oktober 2008 - 06:47

Rob En Mariel:

• 13 Oktober 2008 - 14:12

Hans, Bianca & Kids:

Hallo Buurtjes,
    Stuk beter toeven zo toch?! We kunnen nu eindelijk zelf internetten, vraag me niet hoe dat kan.
    Tot morgen.
    Groetjes,