Twee dagen Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van chenlu - WaarBenJij.nu Twee dagen Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van chenlu - WaarBenJij.nu

Twee dagen Beijing

Door: Jeanet

21 Oktober 2008 | China, Beijing

Hai allemaal,
wij komen onze dagen hier wel door. Relaxed opstaan,kiezen wat we gaan doen. Gisteren kozen we voor winkelen. Dus de dametjes hebben beiden een paar nieuwe schoenen en wat souveniers. Vooral voor Fleur is het leuk dat hier wat meer keus is in haar maat. Ondertussen genieten we enorm van een zeer vrolijke Luna die zodra ze maar even aandacht krijgt begint te giebelen en te lachen.

Vandaag zijn we naar de dierentuin gegaan, hebben daar de panda's bekeken, waarbij er zowaar een paar actief waren. Het was een lekker dagje rondhangen in de dierentuin.

Wij vinden Beijing veel schoner dan vier jaar geleden. Qua lucht scheelt het zowiezo dat het nu geen winter is. We horen van anderen dat ze last hebben van smog, maar wij merken er weinig van.

Morgen gaan we naar de Chinese muur.
De tijd vliegt om, we gaan al bijna weer naar huis.

Groetjes,
Fleur, Jeanet, René en Luna

• 21 Oktober 2008 - 14:19

Cees Van Dijen:

Fijn om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben. Hebben jullie al een container besteld voor alle aankopen ?

• 21 Oktober 2008 - 15:10

Jeanet:

dat nog net niet, maar een extra koffer is deze keer misschien toch wel nodig, we zijn nog niet eens naar een friendshipstore en zijdenmarkt geweest...

• 21 Oktober 2008 - 20:25

Jannet Horsting:

Hartelijk gefeliciteerd!
    Fijn dat alles zo goed gaat!